5 Mart 2010 Cuma

En güzel adama



Baba,
İki hecede takılan fakat kitaplara sığmayan,
Yıllardır örnek aldığım adam.
Defalarca beni de sokmuş olan o sivri dile,
Artık ben de sahibim sayende babam.
Kimseye bir kuruş borcum yok,
Her şey istediğin gibi devam.
Senin gibi, doğrunun yanındayım her an.

Saygısızlığın küstahlıkla yapılabileceğini,
Saygının ise içki veya sigara ile oluşamayacağını öğreten baba!
Beni ben yapan, gücümü borçlu olduğum,
Her halimi gören,
En önemlisi her halimle seven babam.

Hala inemediğim o kucağın rahatlığı yok
Hiçbir koltukta!
O gözlerdeki tecrübe, güven
İnan yok hiçbir insanda...

Bilirim elini tutup dolaştığımda,
Hiç kimse dokunamaz bana.
Yıllar unutturmaz, anılar atılmaz ki yabana.
Acıktım yedirmedin mi?
Pislettim temizlemedin mi babam?
Düştüm kaldırdın, içtim sırtında taşıdın...
Az yükümü taşımadın babam.

Boyundan posundan korkar,
Yumuşacık kalbine koyardım başımı çoğu zaman.
Yaşananlar rakıda meze,
Sigarada duman...

Sana söz en güzel adam!
Kalbin bende oldukça;
Asla yanlış yola sapmam!

2 yorum:

  1. ^^ baba^^ ancak bu kadar güzel ifade edilebilir

    YanıtlaSil
  2. muhteşem gerçekten okurken duygulandığım nadir yazılardan , bir baba ancak bu kadar güzel anlatılabilinir

    YanıtlaSil