17 Aralık 2010 Cuma

Geçmişe Silgi Dayanmaz


Sevgilisinden yeni ayrılmışsa, eşinden yeni boşanmışsa sakın yaklaşma. Seviyor gibi göründüğüne bakma, aslında sevmiyor seni, kendini kandırır belki, bir çift güzel cümle duysun yeter ki...

İlgi açlığıdır yaşadığı, belki de karın açlığı bilinmez. Ya çok ilgilenmişsindir ya da hediyelere boğmuşsundur. Maddi manevi fark etmez, yara almıştır bir taraf bir ışık görmeden denemez.

Mum yak tabi fakat feneri gözüne tutma, kör etme. Zaten bir çelme yemiş geçmişinde, güçlenmeden tekrar düşmesin yere.

Ne büyük hata yapmışım dedikten sonra kısa sürede başlayan ilişkidir asıl hata, o boşluk anında birisi girebilir mi normalde hayata? Girse de sen mantı yerken, o yer salata.

Ortak paydada buluşmayı denerken, tamponu vurmayacaksın yolda giderken. Tutacaksın temkini, bırakmayacaksın elden, belki de çalıyorsunuz ayrı telden...
Oku ve iyice düşün, teşekkür edeceksin döndüğün için direkten :)

3 yorum:

  1. Çok keyifli ve ders çıkarılacak bir yazı olmuş.

    Şiir olmaya da oldukça elverişli... =)

    Lakin böylesi ahenkli bir yazıyı "Girse de sen mantı yerken, o yer salata." cümlesi alt üst etmiş gibi geldi bana. Kafiye için özellikle oraya yerleştirilmiş gibi.

    Naçizane fikrim bu tabii.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu çok geç gördüm, kusuruma bakmayın lütfen :/
      Eleştiride çok haklısınız, bir kafiye eklemek istedim, o cümle de hoşuma gitti ve ekledim.
      Tüm yazılarımla ilgili böyle eleştiriler bekliyorum,
      Mutlu ettiniz,
      Sevgiler,

      Sil
  2. İrem bence sen asmışsan kendimi yazıların bir edebiyatçı ile bir aşığın birleşiminden olusan kaynak bişeyler olmuş tebrik ederim , seni tanımıyorum ama yazılar çok samimi ve içten geldi ban tebrikler

    YanıtlaSil