16 Aralık 2009 Çarşamba

Aşk...

Beklenmedik anlarda çıkar karşınıza,
Kaçmaya fırsat bulamazsınız,
Güvenemeyip 'yaklaşma' diye seslenirsiniz.
Fakat sizi dinlemez...
Üstünüze gelir,
İstediğiniz kadar koşun 'O' yine bulur sizi.
Tuttuğu gibi sürüklemeye başlar,
Farklı bir hayata, yepyeni umutlara.
Neye uğradığınızı şaşırmış vaziyette ilerlersiniz,
Artık her yaşanan pembe bir sis bulutunun arkasında görünür.
Hayatınızın bir dönemini sarar.
Ardından birdenbire bırakır, bakakalırsınız.
Ya o, ya siz, vazgeçer bir taraf sonunda diğerinden.
Seneler sonra bazen gülümsetir bazen hüzünlendirir insanı...
Ama pişman etmez, etmemeli en azından.
Yaşadığınız güzel günlere değdiğini, bir daha yaşamayı dilersiniz, dilemelisiniz...


2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle, içimi dökmeyi çok sevdim, rahatlıyorum ve yine yazıyorum. Beğenilmeleri de beni daha fazla yazmaya teşvik ediyor :) Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil