20 Temmuz 2010 Salı

Ailenin gücü...

'Benim için ailenden vazgeçebilir misin' dedi delikanlı sevgilisine... Kız hiç düşünmeden 'hayır' cevabını verdi deliler gibi aşık olduğu adama. Onlar benim canım, hem onlar olmasaydı seni tanıyamazdım böyle düşün bir de dedi.

Bazı aileler vardır, kendi çıkarlarını evlatlarından fazla düşünürler. Bahsettiklerim onlar değil. Gerçek sevginin ne demek olduğunu bilen, yavrularının mutlulukları için canlarını verebilecek aileler.

Çocuğunun yüzünde o mutluluğu yaratanın kim olduğuna bakmadan kalbini açabilen aileler.

Kim için aileden vazgeçilebilir, var mıdır daha değerlisi? Kesinlikle hayır. Bizi o halimizle beğenen insan, ailemizin bizi yetiştirmesini beğenmiştir aslında.

Sevgi dolu bir anneyse ve çocuğunun mutlu olacağını düşünüyor ise asla hayır demez kuzucuğuna. Mutlu olması için ne gerekiyorsa da yapar. Onları her zaman dinlemek gerekir. Bu cümle akıllarda kalmalıdır; vardır elbet bir bildikleri...

Onlar tecrübelidir, zamanında aşkı da yaşamışlardır nefreti de. Bizden adım adım öndedirler her konuda. Sözleri her zaman dinlenmelidir ve onların yolundan gidilmelidir. Bazen annedir, bazen babadır ama her zaman candır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder