11 Temmuz 2010 Pazar

Gerçekleri görmek...

Ben her zaman herkesi kendim gibi zannediyorum, hiçkimse benim kadar iyi değil demeyin. Aslında hiçbirimiz mükemmel değiliz, karşımızdaki insanın hataları gözümüze çarpıyor olabilir ama biz de bazen hatalı olabiliyoruz . Yanlış yollara sapabiliyor, yanlış tercihler yapabiliyoruz.
Tabi ki hak etmediğimiz kazıkları yiyerek üzüntüler de yaşıyoruz fakat bu bizi tamamen haklı çıkarmıyor. İnanın benim iyi olduğum kadar, sizlerin iyi olduğunuz kadar iyi olan insanlar var. İnancınızı yitirmeyin...
Bugüne kadar karşınıza çıkmadı diye bugünden sonra da çıkmayacak diye bir kaide yok.
Biraz temkinli olduktan sonra kimse kimseyi üzemez. Unutmamalıyız ki bizler nasıl birilerini üzüyorsak, başkaları da bizi üzebilir. Hayat böyle değil midir zaten?
Ettiğini bulmaz mı insanlar...
Ben hatalı değilim, ben asla hata yapmam gibi kesin cümlelere yer yok hayatta. Neyin ne olacağı hiç belli olmaz. İlla ki vardır herkesin hatası ama bazen görünmez işte. Görmek istemeyiz, istesek bile göremeyebiliriz. Diğerlerini eleştirmek her zaman kolay gelir, bir kaçış yoludur...
Öz eleştiri yapıp karakterinizi gözden geçirdiğinizde bir takım eksiklikler veya yanlışlar fark edeceksiniz. Bunları törpüleyip düzelttikten sonra sırasıyla sunacak hayat hepinize güzelliklerini, yaşayalım görelim... Ben denedim, test ettim, onayladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder