22 Eylül 2010 Çarşamba

Yine O'na Gidiyorum

Hak ettiğim için çektiğim acı ve hiç hak etmediğimi düşündüğüm acı yine çarpışıyorlar kalbimde. Ayaklarım bir ileri bir geri. Telefona uzanıp geri çekilen el...

Bilemem yarın ne olur, dayanabilir miyim bilemiyorum. Yine mi gururumu aşar ulaşırım sana bilemiyorum.

Bildiğim tek şey vazgeçemediğim.

İsmimin yanına yakıştırdığım isim acaba şimdi kaç kalpte dolaşıyor, kimleri ağlatıyor, kimlere ağlıyor.

Sarıp sarmalamaya doyamadığım o teni kimler hissediyor, kimler o kokuyu çekiyor içine, en derinine...

En saf halimle, gözlerim kapalı sevdim ben ama yapamadım, dinleyemedim her sözünü. Dik kafa değil midir başa dert açan...

Her gece kan ağlar mı yürek? Biteli aylar yıllar geçse de silinmez mi bir iz? Birlikte geçen seneler hep göz önünde mi kalır?

Hiç olmadık zamanlarda hep dolar mı gözler, hiç bitmez mi gözyaşı.

Umut kelimesi anlamını yitirir bir süre sonra, ettiğimi buldum cümleleri ile dolar beyin. Önüne bak der, inanmasa da bakamayacağını bilse de.

Onun gibisi çıkmayacak bir daha karşıma belki, bilemem. Sanmam demek daha doğru.

Çıksa karanlık sokaklardan karşıma, tutsa elimden, gidiyoruz dese. Bırak herşeyini geride, paramız yok, yuvamız yok ama gitmeliyiz... Sözden, gözden uzağa gitmeliyiz.

Ben gidiyorum şimdi, rüyalarıma kavuşacağım yatağımda yine onu bulacağım, belki öper koklar, belki yine hatalarımı hatırlatır bilemem. Ama gidiyorum, dayanamıyorum ve yine ona gidiyorum... İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder